Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agata056 | użytkownik

imię i nazwiskoAgata adresRacibórz zarejestrowany25.07.2008 @17:25:59 ostatnio na stronie19.02.2013 @20:00:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2379743
digarty159 komentarze2257 posty na forum2

komputer / sprzęt
cyfrówka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~keny1992    04.05.2009 @17:40:21
co do ramek to nie wszedzie pasuja, a tego jachtu to zazdroscze ;p
~keny1992    03.05.2009 @22:53:23
swietne zdjecia
~mcdonalds    03.05.2009 @11:45:05
no jaa a a : D
~xbasistkax    02.05.2009 @21:49:16
dzięki xD
~toomuchofnothing    02.05.2009 @20:54:09
nooo...dokladnie ;D
~mcdonalds    02.05.2009 @18:41:45
weź skejciaro
moge cie poobserwowac?
~malinowytrans    02.05.2009 @13:40:09
teksture sie naklada;d
~fiubzdziuu    02.05.2009 @13:15:53
mhm, no to fajny pomysł miałaś. jeśli pozwolisz to ja skopiuję pomysł i też spróbuję coś takiego wynaleźć. (kurczę, no spodobały mi się. ; ) )

a, no i poobserwuję.
~01martyna04    29.04.2009 @11:20:34
dziękuje
~WILCZEWSKI    28.04.2009 @09:02:24
~oojaaciee    27.04.2009 @17:11:25
dziękowac
_______
'If you want to make God laugh, tell him about your plans.'
~andrzej5551987    24.04.2009 @17:38:54
dziękuje Agatka staram sie
_______
Nie dziękuj za komentarz, zapraszam do galerii
http://andrzej5551987.digart.pl/
~Freeta    24.04.2009 @12:05:52
dziekuję
~JFGRAF    23.04.2009 @11:49:39
ślicznie dziękuję
zapraszam
pozdrawiam
miłego pogodnego dnia życzę
_______
JF
+konradbryczek    21.04.2009 @20:46:35
hehehe... ale dla mnie to zdjęcie ma wymowę antynikotynową iście (; no ale cóz... nie przekonały mądre napisy mnie na pudełkach to i nie przekona mnie zdjęcie (; pzdr
~Asynastra    21.04.2009 @20:46:30
mogłaś przynajmniej zapalić go by się dymił, nie trzeba się od razu zaciągaćwięc czekam na zdjęcie z dymkiem: )
_______
Oto wstrzymuję oddech,
I srebrny blask wypełnia me oczy,
Składam pocałunek dla jej ciszy,
Jako, że ona nigdy już się nie wzniesie
~klarnecistka14    20.04.2009 @20:43:55
też tam zdjęcia robiłam:D
_______
akt łączenia błękitu z kawałkiem lądu
~andrzej5551987    20.04.2009 @18:41:19
dziękuje
_______
Nie dziękuj za komentarz, zapraszam do galerii
http://andrzej5551987.digart.pl/
~toomuchofnothing    18.04.2009 @23:32:11
dzieki:D:D
~toomuchofnothing    05.04.2009 @20:33:54
ano fajnie bylo ;p
~Pirks    24.03.2009 @19:14:37
nie ma za co dziekowac bylo mi bardzo miło cie odwiedzic i zwiedzic twoja galerie
~toomuchofnothing    23.03.2009 @22:38:10
dziekowac
~napkin    22.03.2009 @21:46:09
dziękuję
_______
by MMacHnk
~niezastapiona    22.03.2009 @15:14:19
no tego to nie wiem. xd
dzięki bardzo za oceny wszystkie i obserwuję też. ^^
~WILCZEWSKI    21.03.2009 @09:06:20
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt